marți, 6 noiembrie 2012

Libertatea unui PR este platforma de manifestare

PR lui a fost creativ si credibil atat timp, cat a dat impresia de impartialitate. Deja impartialitatea lui manifesta simpatii. Nu vad nimic rau in aceasta, dar nu poti pretinde ca judeci lucrurile si esti model din Societatea Civila - statut la care ravneste Igor Botan. Ok, din logica si modestia lui, el nu ravneste la acest titlu, recunoastem, deci el se complace partinitor cu argumentul de specialist in toate domeniile.

Sunt si alti oameni din PR care se dau prefesionisti, insa ei nu pot administra cunostintele cand este vizata imaginea lor, nu pot sa-si vanda productiv experienta, si lasa impresia de bisnitari, care tresar cand formuleaza o idee in favoarea comandatarului. Aceastuia ii place si plateste ca pentru un angajat, sau si pentru libertatea de expunere.

Igor Botan a devenit un branding personal. Ok, veti spune ca nu-i adevarat. Si orgoliul lui de expert spune ca nu-i adevarat, dar nici nu ma contraziceti. Nu poti sa visezi mai mult decat orizontul platformei unde te manifesti. Iar aceasta este deja directionata, si contravine unor principii pentru care am devenit prieteni de idei. 

Sau sunteti sincer si asta e suficient dle Botan?