vineri, 19 octombrie 2012

Uite de-asta iubim publicitatea

Am mai vazut branduri care sponsorizeaza lansarea unor filme si se concretizeaza de obicei in proiecte care doar enerveaza audienta si-asa isterizata sa vada prima vizionare. Toata lumea vrea sa vada filmul, nu brand-ul din spatele lui. Si contrar asteptarilor unui brand manager, consumatorul nu se gandeste "iti multumesc, Cola, pentru ca ai sustinut acest proiect la care eu tin", ci mai degraba "da, da, terminati cu publicitatea asta enervanata. Eu vreau sa vad filmul!". Dar cei de la Duval Guillaume vor cu orice pret sa NU faca asta, asa ca au aplicat cea mai simpla regula a publicitatii – au spus o poveste. Mai mult, consumatorul a devenit protagonist in poveste, a trait-o, a inteles-o si a terminat-o fericit, nu obosit si enervat ca dupa o pauza publicitara. Iar noi, un pic nefericiti ca n-am fost acolo, alegem sa traim povestea dand-o mai departe.
Urmariti si voi si luati-va portia de inspiratie pe ziua de astazi.

Articol de Ioana Mihai publicat in data de 2012-10-19